Výsledky vyhľadávania
- PIVKOVÁ, K. Čo je logo. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, s. 33-34.
- Ponuka skrytej reklamy v tlačených médiách. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, s. 45-46.
- Tabakové a alkoholické produkty. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, s. 54-58.
- Imidž poisťovne pre ľudí. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, s. 14-15.
- ONDREJKA, B. - BLAHUŠIAK, P. Pohľadávky - a čo s nimi? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, s. 59.
- MARTINKOVIČ, D. Spýtali sme sa prieskumných a poradenských agentúr. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, príl. s. 6-7.
- VÁŠÁRY, T. Odmeňovanie reklamných agentúr. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Jún 1996, č. 6, s. 16.
- Cesta od zadania k produktu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Máj 1996, č. 5, s. 26.
- Príležitosti na trhu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Máj 1996, č. 5, s. 10.
- Dieťa a reklama. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Máj 1996, č. 5, s. 48-53.