Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat s121309 xcla^"
  1. ĎURKOVIČOVÁ, A. Charakter marketingu vzťahov z hľadiska potrieb spotrebiteľa. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 6-7, s. 165-166.
    článok

    článok

  2. KADLEČÍK, Jozef. Manažérsky stres. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 11-12, s. 277-280.
    článok

    článok

  3. MERLINOVÁ, I. Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 3. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 3, s. 129-130.
    článok

    článok

  4. MERLINOVÁ, I. Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 1. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 3, s. 75-78.
    článok

    článok

  5. HRADSKÝ, Róbert. Komunikačné prostriedky v marketingu. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 11-12, s. 284.
    článok

    článok

  6. MERLINOVÁ, I. Medzinárodný marketingový mix v súčasných podmienkach globalizácie svetového trhu. 2. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1997, 1997, roč. 7, č. 4, s. 103-106.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.