Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 25  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat s121312 xcla^"
  1. MROCEK, T. Slovnaft profituje na zahraničných trhoch aj dobrým menom : Kvalita a spoľahlivosť. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 6, s. 9.
    článok

    článok

  2. GERSTNER, A. Licenčný režim v zahraničnom obchode SR. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 6, s. 11-12.
    článok

    článok

  3. Partner: Holandsko. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 6, s. 43-50.
    článok

    článok

  4. SMIEŠNY, Jaroslav - KANDA, P. Štyri zásady obchodnej stratégie. 1 : Vládna podpora exportu v Spojených štátoch. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 6, s. 16-18.
    článok

    článok

  5. MACH, J. Je to otázka protekcionizmu? : Ochrana pred dumpingom pri dovoze tovaru. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 14-15.
    článok

    článok

  6. PETRÍKOVÁ, D. Jedinou istotou zostáva riziko : V zahraničnom obchode sa oplatí poistiť vývozné pohľadávky. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 4, s. 9-11.
    článok

    článok

  7. NOVACKÁ, Ľudmila. Internet v hoteliérstve : Ďalšie možnosti ako zvýšiť obsadenosť ubytovacích zariadení. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 4, s. 30-31.
    článok

    článok

  8. MOKOŠOVÁ, Gabriela - ROSTAŠOVÁ, M. Komunikáciu treba diferencovať : Propagácia produktov ako významný nástroj marketingovej stratégie telekomunikačného podniku. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 3, s. 58-59.
    článok

    článok

  9. FIDRMUC, J. Ako podnikatelia dotujú štátny rozpočet : Globalizácia dáva mat zvyšovaniu priamych daní. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 5, s. 6-7.
    článok

    článok

  10. PRÍHODA, N. Internet poskytuje možnosť efektívnej reklamy. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 50.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.