Výsledky vyhľadávania
- ČIHOVSKÁ, Viera. Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, Marec 1999, roč. 6, č. 3, s. 8-9.
- ZAJACOVÁ, Eva. Zlatá éra margarínu : spotrebiteľ najviac kupuje stolové oleje. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, Marec 1999, roč. 6, č. 3, s. 24-25.
- Dal meno najväčšiemu potravinárskemu koncernu : Henri Nestlé (1814-1890). In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Máj-jún 1999, roč. 6, č. 5-6, s. 30-31.
- Certifikácia a jej význam pre ochranu zdravia konzumenta : najmenej vyhovovalo mäso a mäsové výrobky. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 23.
- ZAJACOVÁ, Eva. Nemali by byť luxusom : najviac syrov skonzumujú Francúzi a Nemci. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 12-13.
- Najväčší obchodný dom sveta sa volá www : internet umožňuje predaj a nákup v "papučiach". In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 28-29.
- HANULÁKOVÁ, Eva. Marketingové prostredie firmy : ako sa vyhnúť rizikám a využiť príležitosti trhu. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 8-9.
- SKOVAJSOVÁ, Hana. REMA 1000 sa zrodila v Nórsku : franchising v doslovnom preklade znamená "výsadu". In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Máj-jún 1999, roč. 6, č. 5-6, s. 10-11.
- ČIHOVSKÁ, Viera. Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Máj-jún 1999, roč. 6, č. 5-6, s. 8-9.
- Tvorivé umenie predaja : odporúčania maloobchodníkom ako sa vyhnúť ťažkostiam. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 24-25.