Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 224  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat s125100 xpca^"
  1. BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Neverbálne a persuázne pôsobenie v hospodárskej a právnej praxi. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 9-17. VEGA 1/4562/07, VEGA 1/2640/05.
    článok

    článok

  2. BLAŠKOVÁ, Mária. Plánovanie v trhovej ekonomike nie je prežitok. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 18-27.
    článok

    článok

  3. DAŇO, Ferdinand - JURÍK, Pavol. Partnerské vzťahy v dodávateľskom reťazci. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 28-35. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok

  4. FETISOVOVÁ, Elena - NAGY, Ladislav. Kredit manažment a oceňovanie dlhodobých pohľadávok v podnikoch. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 36-41. VEGA č. 1/3820/06 "Rozvoj finančnej a daňovej teórie po vstupe SR do EÚ".
    článok

    článok

  5. FRANCOVÁ, Zuzana. Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu". In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 42-48. VEGA 1/4600/07 "Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu".
    článok

    článok

  6. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Riadenie ľudských zdrojov. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 49-55. VEGA 1/2635/05. 1/2635/05, VEGA, Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov.
    článok

    článok

  7. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. Vývoj zahraničnoobchodných vzťahov SR s RF po vstupe Slovenska do EÚ. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 56-62. VEGA č. 1/263/05 "Slovenská republika a Ruská federácia - riziká a výhody vzájomného obchodu po vstupe SR do Európskej únie".
    článok

    článok

  8. KOPEC, Pavol - LIPIANSKA, Júlia. Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 63-68.
    článok

    článok

  9. KOSÍR, Igor - KNAPIK, Peter. Rozvoj nových funkcií preferenčných regionálnych obchodných dohôd v ére dynamizujúcej sa globalizácie. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 69-79. VEGA č.1/2640/05.
    článok

    článok

  10. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Analýza zákazníka a konkurencie. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 87-93. VEGA 1/2635/05. 1/2635/05, VEGA, Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.