Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Všetky polia = "Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov"
  1. Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. Zborník zostavili: Lucia Folvarčíková, Mária Vasiľová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 88 s. IGM 2316069/10 "Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti". ISBN 978-80-225-3353-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. BENCIOVÁ, Nikoleta. Dva prístupy k internacionalizácii podnikateľských aktivít. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 5-11. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  3. BZDÚŠEK, Ivan - VASIĽOVÁ, Mária. Zelený marketing ako nový zdroj konkurenčnej výhody v podniku. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 12-31. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  4. DRAŽOVÁ, Katarína. Strategická marketingová komunikácia neziskových organizácií. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 32-39. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  5. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia. Reportovanie spoločenskej zodpovednosti. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 40-50. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  6. CHOMOVÁ, Katarína. Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 51-59. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  7. NEKOLOVÁ, Veronika. Malé a stredné podniky ako dôležitá súčasť EÚ. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 60-70. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  8. REHÁK, Róbert. Význam logistických metód pre trvalo udržateľnú konkurenčnú výhodu. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 71-80. Projekt EU 72 na rok 2011.
    článok

    článok

  9. RUBANINSKÁ, Kamila - ONUŠKOVÁ, Jana. Starostlivosť o zákazníka, jeho hodnota a ziskovosť. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 81-88. IGM 2316069/10.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.