Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Všetky polia = "Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti"
  1. KITA, Jaroslav. GIS a analýza geografických údajov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 23, s. 370-382. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  2. JURKOVIČOVÁ, Lujza - RIŠKOVÁ, Viktoria. Historical overview of the economic sociology. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 19, s. 379-386. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  3. MIKLOŠÍK, Andrej - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Analýza e-commerce portálu z používateľského, grafického a funkčného hľadiska. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 17, s. 108-116. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol. Obchodná prevádzka : praktikum. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 112 s. [4,798 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3443-7. [Počet ex. : 27, z toho voľných 23, prezenčne 4]
  5. Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. Zostavil: Pavol Kita. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 69 s. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3283-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. KITA, Jaroslav. Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 19-27. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol. Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 28-52. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  8. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Analýza trhových makroekonomických faktorov pre využitie v aplikácii GIS. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 13-18. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  9. BELKOVICSOVÁ, Daša. [Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti]. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105, 2011, roč. 6, č. 3, s. 36-38. Recenzia na: Geografický informačný systém sko nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu = Geographic information system as a tool of geomarketing in condition of changes in consumer market / Pavol Kita.
    článok

    článok

  10. REIFF, Marian. Dynamické modely rozmiestňovania. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 60-68. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.