Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Všetky polia = "Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007. Košice, 2008. [30 s.]. VEGA 1/2555/05.
  2. METEŇKO, Anton. Niektoré možnosti zvyšovania konkurencieschopnosti inštitúcie pôsobiacej v oblasti vysokoškolského ekonomického vzdelávania v prostredí novej, digitálnej ekonomiky. In Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2, s. 87-108. VEGA 1/2555/05: Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe, Interný grant 300013/05: Implementácia marketingovo-manažérskych teórií do činností Ekonomickej univerzity v Bratislave, Podnikovohospodárskej fakulty v Košiciach, ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v regióne.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.