Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Všetky polia = "Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities"
  1. POLLÁK, František - SVETOZAROVOVÁ, Nella - MALINAK, Bozka. Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Selected Tourism Entities. - Registrovaný: Scopus. In Global Business and Economics Review. - Geneve : Inderscience Enterprises Limited. ISSN 1745-1329, 2018, vol. 20, no. 2, pp. 231-247 online. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  2. POLLÁK, František - NASTIŠIN, Ľudovít. Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities. In International conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015]. Proceedings of the third international conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015] : November 24-26, 2015, Dubai, United Arab Emirates. - Dubai : Middlesex University Dubai, 2015. ISBN 978-948-18-984-4, pp. 116-129 online. VEGA 1/0145/14.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.