Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Všetky polia = "Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov"
  1. PLESNÍK, Pavol. Geografické informačné systémy a ich aplikácia pri optimalizácii predaja a zvýšení konkurencieschopnosti vybranej obchodnej siete. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 111-121. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  2. Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. Zostavil Pavol Kita ; recenzenti Miroslava Zamykalová, Mária Tokárová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 129 s. [6,45 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3686-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. REIFF, Marian. Kvantitatívne metódy analýzy maloobchodného trhu. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 123-128. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  4. KITA, Jaroslav. Analýza geografických údajov v geografických informačných systémoch. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 31-43. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  5. KITA, Jaroslav. Zákazník a geografia v podniku na trhu výrobnej sféry. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 45-58. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  6. KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 59-71. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol. Atraktívnosť maloobchodných predajní z hľadiska ich dostupnosti v Bratislave. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 73-82. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  8. KITA, Pavol - PRÍLEPOK, Ján. Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 83-92. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  9. TOMAN, Marian. Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 : Bratislava, september 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 129-138. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  10. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Vybrané aspekty rozhodujúce o výbere vhodnej lokality pre výstavbu čerpacej stanice. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 : Bratislava, september 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 25-30. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.