Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Všetky polia = "Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability"
  1. Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. CD-ROM [124 s.]. VEGA 1/0652/10. ISBN 978-80-225-3247-1. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Zmeny v nákupnom a spotrebiteľskom správaní obyvateľstva SR. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 5-13.
    článok

    článok

  3. REHEIS, Markus - LESÁKOVÁ, Dagmar. Ochrana značky na zahraničných trhoch. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 108-123.
    článok

    článok

  4. RICHTEROVÁ, Kornélia. Ja, slovenský spotrebiteľ 2010. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 14-30.
    článok

    článok

  5. RICHTEROVÁ, Kornélia - LABSKÁ, Helena. Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 31-47.
    článok

    článok

  6. FOGAŠOVÁ, Veronika. Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 48-68.
    článok

    článok

  7. BENCIOVÁ, Nikoleta. Lokalizácia ako alternatíva ku globalizácii. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 69-78.
    článok

    článok

  8. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Technologický inkubátor – faktor zvyšovania zamestnanosti prostredníctvom malých a stredných podnikov. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 79-93.
    článok

    článok

  9. SMOLKOVÁ, Marína. Konzistentnosť komunikácie bánk na Slovensku. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 94-107.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.