Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Všetky polia = "Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II"
  1. Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II. : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2018. 279 s. ISBN 978-80-557-1452-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. LOYDLOVÁ, Miroslava. Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi. In Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. - Banská Bystrica : Belianum, 2018. ISBN 978-80-557-1452-3, s. 149-161.
    článok

    článok

  3. FRANCOVÁ, Zuzana - ORGONÁŠ, Jozef. Distribúcia a logistika v teórii a praxi (vybrané problémy). In Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. - Banská Bystrica : Belianum, 2018. ISBN 978-80-557-1452-3, s. 29-45. VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok

  4. KORČOKOVÁ, Marína. Suverénny spotrebiteľ. In Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. - Banská Bystrica : Belianum, 2018. ISBN 978-80-557-1452-3, s. 107-120. VEGA 1/0339/18.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.