Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Všetky polia = "Úloha marketingových aliancií a klastrov pri uľahčovaní expanzie na zahraničné trhy na príklade slovenských vinárskych firiem"
  1. HLUŠKOVÁ, Tatiana - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Úloha marketingových aliancií a klastrov pri uľahčovaní expanzie na zahraničné trhy (na príklade slovenských vinárskych firiem). In Ekonomika poľnohospodárstva. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2014. ISSN 1338-6336, 2014, roč. 14, č. 1, s. 78-92. VEGA 1/0461/12, VEGA 1/1185/12. 1/0461/12, VEGA, Manažérske kompetencie v zahraničných a domácich firmách v SR ako zdroj zvyšovania ich konkurencieschopnosti v ére globalizujúcej sa ekonomiky.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.