Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Všetky polia = "European Marketing Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing – koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 19-28 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  2. CIBÁKOVÁ, Viera - ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie. In Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska. medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov, medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5. novembra 2015. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015. ISBN 978-80-89654-23-9, s. 9-21 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union. In MEST Journal : Management Education Science & Society Technologies. - Belehrad : MESTE NGO, 2014. ISSN 2334-7171, 2014, vol. 2, no. 2, pp. 32-41. KEGA 1/0046/14.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.