Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Všetky polia = "Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy"
  1. JANÚŠEK, Vladimír. Globalizácia a jej prejavy na príklade čínskej ekonomiky. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 12-21.
    článok

    článok

  2. Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. Zborník zostavil: Lucia Furdová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 24 s. PMVP č. 2316077. ISBN 978-80-225-3539-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. FURDOVÁ, Lucia. Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 3-11.
    článok

    článok

  4. ŠIMOROVÁ, Lenka - FUZÁKOVÁ, Iveta. Vplyv hospodárskej krízy na marketingový mix maloobchodnej skupiny COOP. In Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7, s. 22-24.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.