Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Všetky polia = "Interkulturálny prístup k štúdiu vplyvu referenčných mechanizmov na kúpne správanie spotrebiteľa"
  1. ŠTETKA, Peter. Interkulturálny prístup k štúdiu vplyvu referenčných mechanizmov na kúpne správanie spotrebiteľa. In Parametre konkurencieschopnosti podnikateľského prostredia na Slovensku v kontexte geopolitických zmien. Vedecký seminár. Parametre konkurencieschopnosti podnikateľského prostredia na Slovensku v kontexte geopolitických zmien : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH, 2.-3.10.2014 Horný Smokovec. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3965-4, s. 43-45 CD-ROM. VEGA V-13-015-00.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.