Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Všetky polia = "Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu tvorba a optimalizácia komunikačného mixu"
  1. MAJTÁN, Štefan - FRIANOVÁ, Viera. Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2011. ISSN 0013-3035, 2011, roč. 59, č. 2, s. 178-193. VEGA 1/4579/07. 1/4579/07, VEGA, Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.