Výsledky vyhľadávania
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana - KOPANIČOVÁ, Janka. Spotrebiteľské súťaže z pohľadu slovenských spotrebiteľov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 2-4, 7.
- KITA, Pavol. Prínos marketingu k trvalo udržateľnému rozvoju. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 14-17.
- CHEBEŇ, Juraj. Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 26-28. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
- MARIAŠ, Miroslav. Nákup ako časť marketingových činností. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 8-10. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
- KOPEC, Pavol. Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 1-2, s. 24-25, 28.
- FRANCOVÁ, Zuzana. Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 32-34. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
- LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Vlastná značka obchodníka ako úspešný marketingový nástroj. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 18-19. VEGA č. 160040/06 Determinanty exportného marketingu: výskum procesov internacionalizácie malých a stredných podnikov po vstupe Slovenska do Európskej únie.
- MLÁKAY, Jozef. Význam dizajnu na trhu konkurencie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 13-15. VEGA 1/4590/07. 1/4590/07, VEGA, Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa.
- HASPROVÁ, Mária. Pracovné vzťahy a kvalita pracovného života. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 28-31.
- DRÁBIK, Peter. Dostupnosť - kľúčový faktor etablovania investorov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 2-4, 9.