Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Všetky polia = "Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti"
  1. BENCIOVÁ, Nikoleta. Vstup na zahraničný trh v podmienkach globalizácie. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 5-12.
    článok

    článok

  2. BZDÚŠEK, Ivan. Nástroj konkurenčnej výhody: imidž. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 13-27.
    článok

    článok

  3. DRAŽOVÁ, Katarína. Nízkonákladová marketingová komunikácia : (ako komunikovať odlišne, efektívne a s nízkym rozpočtom). In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 28-36.
    článok

    článok

  4. HORŇÁKOVÁ, Lucia. Spoločenská zodpovednosť ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti firiem. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 37-45.
    článok

    článok

  5. CHOMOVÁ, Katarína. Model implementácie konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem v malých a stredných podnikoch. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 47-61.
    článok

    článok

  6. NEKOLOVÁ, Veronika. Malé a stredné podniky na Slovensku ako súčasť Európskej únie. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 62-72.
    článok

    článok

  7. REHÁK, Róbert. Atmosféra a personál maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 73-87.
    článok

    článok

  8. RUBANINSKÁ, Kamila. Úvod do sponzoringu - jeho význam v súčasnosti ako globálneho priemyslu. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 88-91.
    článok

    článok

  9. VASIĽOVÁ, Mária. Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 107-117.
    článok

    článok

  10. SILNÁ, Zuzana. Vonkajšie aspekty politiky konkurencieschopnosti EÚ. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 92-106.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.