Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Všetky polia = "Moderné prístupy a perspektívy rozvoja predmetov vyučovaných Katedrou marketingu a obchodu Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Košiciach"
  1. NAŠČÁKOVÁ, Jana - PČOLINSKÁ, Lenka. Moderné prístupy a perspektívy rozvoja predmetov vyučovaných Katedrou marketingu a obchodu Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Košiciach. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2010. ISSN 1335-9746, 2010, roč. 9, č. 19, s. 123-128. KEGA 158-042EU-4/2010. 158-042EU-4/2010, KEGA, Tvorba koncepcie a implementácia blended e-learningu do vzdelávacieho procesu blokovej výučby odboru 3.3.16 Ekonomika a manažment podniku.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.