Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Všetky polia = "Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II 2017"
  1. KISSOVÁ, Jana - DUBCOVÁ, Gabriela. Alternative Approaches to Marketing in the Context of Responsible Corporate Behavior and Social Behavior. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 81-90 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (50 %), VEGA 1/0546/15 (50 %). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok

  2. HRUŠOVSKÁ, Dana - MAJTÁN, Štefan. Assessing the Performance of a Marketing Approach Based on Customer Segmentation. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 73-80 CD-ROM. VEGA 1/0546/15 (50 %), VEGA 1/0876/17 (50 %). 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  3. HRUŠOVSKÁ, Dana - GRANČIČOVÁ, Katarína. Performance Evaluation in the Area of a Marketing Approach Based on the Customer's Satisfaction. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 65-72 CD-ROM. VEGA 1/0546/15 (50 %), VEGA 1/0876/17 (50 %). 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  4. HOJDIK, Vladimír. Online Marketing Tools as an Important Part of Corporate Marketing Strategy. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 55-64 CD-ROM. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  5. GRANČIČOVÁ, Katarína - HRUŠOVSKÁ, Dana - ROMANOVÁ, Anita. The Use of the Category of Financial Indicators in the Area of Marketing Performance Assessment in Businesses in Slovakia. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 43-54 CD-ROM. VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  6. Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. Katarína Grančičová et al. ; editorial and compilation work: Dana Hrušovská. 1st ed. Brno : Munipress, 2017. CD-ROM [106 s., 7,1 AH]. VEGA 1/0546/15. ISBN 978-80-210-8867-2. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017

    elektronická kniha

  7. ĎURINOVÁ, Ivona - HYRÁNEK, Eduard. Ochranná známka a možnosti určenia jej hodnoty. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 33-42 CD-ROM. VEGA 1/1067/15, VEGA 1/0546/15. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    článok

    článok

  8. DUBCOVÁ, Gabriela - KISSOVÁ, Jana. Integrated System of the Marketing Managerial Accounting. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 25-32 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (50 %), VEGA 1/0546/15 (50 %). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok

  9. DUBCOVÁ, Gabriela - BUKOVOVÁ, Sylvia. Current Status of Reporting System of a Product Responsibility. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 14-24 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (50 %), VEGA 1/0546/15 (50 %). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok

  10. BUKOVOVÁ, Sylvia - DUBCOVÁ, Gabriela. The Specifics of Marketing of Third Sector Non-profit Organizations. In Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. - Brno : Munipress, 2017. ISBN 978-80-210-8867-2, s. 7-13 CD-ROM. VEGA 1/0784/15 (50 %), VEGA 1/0546/15 (50 %). 1/0784/15, VEGA, Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.