Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Všetky polia = "Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II"
  1. Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. Helena Majdúchová a kolektív ; redakčné a zostaviteľské práce: Slávka Šagátová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. CD-ROM 96 s. [4,85 AH]. VEGA 1/0340/19. ISBN 978-80-225-4901-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. GAJDOVÁ, Denisa. Inovácie v klastroch kreatívneho priemyslu. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 5-12 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  3. UHLIAR, Miroslav. Porovnanie kategorizácie predikčnými modelmi a legislatívnej kategorizácie u podnikov kreatívneho odvetvia na Slovensku – aplikácia na odvetvie reklama a prieskum trhu a verejnej mienky. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 86-96 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  4. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Predslov. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 4 online.
    článok

    článok

  5. ŠAGÁTOVÁ, Slavka. Stav podnikov kreatívneho priemyslu z pohľadu fáz ich životného cyklu. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 57-63 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  6. TRÚCHLIKOVÁ, Mária. Verifikácia predikčnej schopnosti vybraných modelov na vzorke podnikov pôsobiacich v kreatívnom priemysle. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 77-85 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  7. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 23-40 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  8. RYBÁROVÁ, Daniela - KINTLER, Jakub. Prístupy k hodnoteniu rizika v podnikoch kreatívneho priemyslu. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 46-56 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  9. KMETY BARTEKOVÁ, Mária. Entrepreneurial Dimension of the Supporting Sectors of the Creative Industries in Slovakia. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 13-22 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok

  10. RAKOVÁ, Monika. Podporné opatrenia na zníženie dopadov pandémie Covid-19 pre vybrané odvetvia kreatívneho a kultúrneho priemyslu. In Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4901-1, s. 41-45 online. VEGA 1/0340/19.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.