Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Všetky polia = "Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat sugar salt and sweetened carbonated beverages is it possible"
  1. KOSIOROWSKA, Małgorzata. Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible? In Commodity science - traditions and relevance : 12. scientific conference with international participation : Varna, 24th - 25th October 2013. - Varna : Grafik, 2013. ISBN 978-954-8760-51-5, s. 221-227. KEGA 017EU-4/2013. 017EU-4/2013, KEGA, Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.