Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Všetky polia = "Recenzia Peter Štarchoň Jan Faltys Jaroslava Dzugasová Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka"
  1. STRÁŽOVSKÁ, Helena. Recenzia: Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová: Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732, 2004, roč. 3, č. 4, s. 100-101. Recenzia na: Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004. - ISBN 80-969078-5-9.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.