Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Všetky polia = "Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií"
  1. JAZBEC, Andrea. Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 79-97. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.