Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 18  
Vaša otázka: Všetky polia = "Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb cestovného ruchu a obchodného podnikania"
  1. KOLLÁR, Vojtech. [Predslov prednesený na konferencii z príležitosti 10. výročia vzniku Katedry služieb a cestovného ruchu]. In Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 10-11.
    článok

    článok

  2. MICHALOVÁ, Valéria. Globalizačné a transformačné procesy a intelektuálny kapitál. In Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 34-42.
    článok

    článok

  3. DENDIŠ, Ľubomír. Činnosti spojené s likvidáciou a využitím odpadov. In Konferencia Katedry služieb a cestovného ruchu k 10. výročiu svojho vzniku. Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 82-86.
    článok

    článok

  4. ŠUTEROVÁ, Viola. Riadenie ľudských zdrojov vo svetle výsledkov výskumu o podnikových sociálnych službách. In Konferencia Katedry služieb a cestovného ruchu k 10. výročiu svojho vzniku. Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 111-117.
    článok

    článok

  5. PACHINGEROVÁ, Mária. Finančné zdravie podnikov cestovného ruchu. In Konferencia Katedry služieb a cestovného ruchu k 10. výročiu svojho vzniku. Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 52-63.
    článok

    článok

  6. SNIŠČÁK, Vincent. Inštitucionálna štruktúra a kvalita produktu - významné faktory rozvoja služieb cestovného ruchu. In Konferencia Katedry služieb a cestovného ruchu k 10. výročiu svojho vzniku. Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 64-73.
    článok

    článok

  7. TREFIL, Peter. Personálny manažment a etika podnikania v podnikoch cestovného ruchu. In Konferencia Katedry služieb a cestovného ruchu k 10. výročiu svojho vzniku. Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 118-125.
    článok

    článok

  8. LITOMERICKÝ, Juraj. Význam odborných exkurzií v procese vzdelávania. In Konferencia Katedry služieb a cestovného ruchu k 10. výročiu svojho vzniku. Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 99-102.
    článok

    článok

  9. VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna. Nové trendy v hotelierstve. In Konferencia Katedry služieb a cestovného ruchu k 10. výročiu svojho vzniku. Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 103-106.
    článok

    článok

  10. STAŇO, Roman. Vzdelávanie pracovníkov pre cestovný ruch v Slovenskej republike. In Konferencia Katedry služieb a cestovného ruchu k 10. výročiu svojho vzniku. Tvorba a aplikácia vedeckých poznatkov v oblasti služieb, cestovného ruchu a obchodného podnikania : Katedra služieb a cestovného ruchu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1547-7, s. 107-110.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.