Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 80  
Vaša otázka: Všetky polia = "Vysoké Tatry Slovensko"
  1. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. 1. vyd. Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. CD-ROM [30 s.]. VEGA 1/0708/14. ISBN 978-80-225-4294-4. 1/0708/14, VEGA, Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Nové trendy v manažmente a marketingu 2016

    elektronická kniha

  2. BOBENIČ HINTOŠOVÁ, Aneta - HURNÝ, František. Koncepty manažmentu a ich implementácia vo vybranom podniku. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 8 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. DUGAS, Jaroslav - KRIŠTANOVÁ, Anna. Inovačný proces a vývoj nových produktov. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 10 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. FREŇÁKOVÁ, Magdaléna. Aktivita na európskom trhu rizikového a rozvojového kapitálu v rokoch 2010-2015. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 13 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. KMEC, Július. Komerčný úspech inovácií. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 16 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. LIESKOVSKÁ, Vanda. Sociálny marketing na podporu zastavenia plytvania s potravinami. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 18-19 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  7. NIŽNÍKOVÁ, Zuzana. Spôsob zdanenia organizačnej zložky. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 21 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. SIMONIDESOVÁ, Jana. Zdanenie nepriamej podnikateľskej činnosti. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 25 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. ŠTOFOVÁ, Lenka - SZARYSZOVÁ, Petra. Integrované meranie výkonnosti v udržateľných sieťach dodávateľského reťazca automobilového priemyslu. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 28 CD-ROM. MVP I-16-104-00.
    článok

    článok

  10. BOSÁK, Martin. Nové koncepty udržateľného rozvoja. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4294-4, s. 9 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.