Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Všetky polia = "Zámutov Slovensko"
  1. Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. Recenzenti: Branislav Kršák, Peter Mesároš. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. CD-ROM [110 s.]. ISBN 978-80-225-4458-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    Nové trendy v manažmente a marketingu IV.

    elektronická kniha

  2. PACHTA, Miloš - REMIÁŠ, Peter. Moderné riešenia business intelligence. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 104 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. BOSÁK, Martin - TARČA, Alexander. Zefektívnenie výrobných procesov v podniku Plast-Press s.r.o. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 5-10 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. ČONKOVÁ, Monika - ZÁVADSKÝ, Cyril. Príležitosti, riziká a skúsenosti s využívaním informačno-komunikačných technológií pri podpore zdravého životného štýlu. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 11-19 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  5. DANKOVÁ, Lenka - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Inovácie marketingových aktivít a produktov telekomunikačnej spoločnosti. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 20-27 CD-ROM. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  6. ANDREJOVSKÝ, Pavol - LUKÁČ, Jozef. Možnosti financovania vybraných aktivít prostredníctvom operačného programu rybné hospodárstvo. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 95 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. GAJDOŠ, Jozef - OLEXOVÁ, Cecília. Marketingový pohľad na značku zamestnávateľa. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 28-34 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. KUDLOVÁ, Zuzana - LUKÁČ, Jozef. Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 39-46 CD-ROM. I-17-105-00.
    článok

    článok

  9. LUKÁČ, Jozef - FERANECOVÁ, Adela. Oceňovanie zásob poľnohospodárskej výroby. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 47-53 CD-ROM. I-17-105-00.
    článok

    článok

  10. PRUŽINSKÝ, Michal - MUCHA, Martin. Motív, motivácia, stimul a stimulácia. In Nové trendy v manažmente a marketingu. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4458-0, s. 54-63 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.