Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Všetky polia = "Clusters and joint marketing alliances as a means of adaptation to changing market conditions the example of Slovak wineries"
  1. HLUŠKOVÁ, Tatiana - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Clusters and joint marketing alliances as a means of adaptation to changing market conditions (the example of Slovak wineries). In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2013 : adaptácia - nástroj na presadenie rozvojovej stratégie slovenských a českých firiem v období hospodárskej krízy : zborník z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie : Praha a Bratislava, 23. máj 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3664-6, s. 49-61. VEGA 1/1185/12, VEGA 1/0461/12. 1/0461/12, VEGA, Manažérske kompetencie v zahraničných a domácich firmách v SR ako zdroj zvyšovania ich konkurencieschopnosti v ére globalizujúcej sa ekonomiky.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.