Výsledky vyhľadávania
- DRÁBIK, Henrich. Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2018. 185 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- DRÁBIK, Henrich. Vysoké školy a ich postoj k spolupráci s hospodárskou praxou. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 1337-9313, 2018, roč. 10, č. 1, s. 14-25.
- BOGDÁNOVÁ, Petra. Externé mikroprostredie firmy a jeho vplyv na rozhodovacie procesy : bakalárska práca. Školiteľ: Henrich Drábik. Bratislava, 2018. 42 s.
- KASMAN, Robert. Marketingový mix firmy podnikajúcej v stavebnom priemysle : bakalárska práca. Školiteľ: Henrich Drábik. Bratislava, 2018. 47 s.
- MASARYKOVÁ, Michaela. Marketing a mobilné aplikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Henrich Drábik. Bratislava, 2017. 52 s.
- TOMANOVÁ, Hana. Marketing rodinného vinárstva : bakalárska práca. Školiteľ: Henrich Drábik. Bratislava, 2017. 49 s.
- AĽUŠÍKOVÁ, Eva. Online marketing vinotéky : bakalárska práca. Školiteľ: Henrich Drábik. Bratislava, 2017. 39 s.
- DRAGULOVÁ, Natália. Mystery shopping : bakalárska práca. Školiteľ: Henrich Drábik. Bratislava, 2017. 41 s.
- MIKULÍČKOVÁ, Simona. Vnímanie dizajnu produktu ako podstatného faktora v nákupnom rozhodovaní : bakalárska práca. Školiteľ: Henrich Drábik. Bratislava, 2017. 54 s.
- DRÁBIK, Henrich. Skúsenosti, výhody a bariéry subjektov hospodárskej praxe v rámci spolupráce s vysokými školami. - VEGA 1/0637/17. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2017. ISSN 1337-9313, 2017, roč. 9, č. 2, s. 6-15 online.