Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1  
Vaša otázka: Všetky polia = "Manažment znalostí v slovenských podnikoch a jeho vplyv na rozvoj kvality marketingový prieskum"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Manažment znalostí v slovenských podnikoch a jeho vplyv na rozvoj kvality - marketingový prieskum. In Kvalita života II : sociálne a ekonomické aspekty. - Prešov : Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove, 2010. ISBN 978-80-89372-26-3, s. 264-272. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.