Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0025711 xpca^"
  1. ŠTENSOVÁ, Antónia - VOKOUNOVÁ, Dana. Vnímanie marketingu politickými stranami. In Marketing v politike II : zborník z konferencie. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. ISBN 80-89202-01-2, s. 4-9.
    článok

    článok

  2. RICHTEROVÁ, Kornélia - ŠTENSOVÁ, Antónia. Meranie imidžu a ideálny poslanec. In Marketing v politike II : zborník z konferencie. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. ISBN 80-89202-01-2, s. 94-97.
    článok

    článok

  3. WEISS, Peter. Euroskepticizmus ako problém politického marketingu. In Marketing v politike II : zborník z konferencie. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. ISBN 80-89202-01-2, s. 88-93.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.