Výsledky vyhľadávania
Stránka bola pridaná do košíka
- LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 339 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-90-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- RAJT, Štefan. Marketing : charakteristika, stratégia, proces. Bratislava : Sprint, 2000. 133 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-62-8. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
- KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2000. 363 s. ISBN 80-88715-70-9. [Počet ex. : 22, z toho voľných 20, prezenčne 0]
- KITA, Jaroslav. Nákup a predaj. Bratislava : Sprint, 1998. 194 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-28-8. [Počet ex. : 7, z toho voľných 6, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav et al. Prípadové štúdie z marketingu (riešené). Bratislava : Ekonóm, 1997. 191 s. ISBN 80-225-0834-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- MIKULA, Ondrej. Úloha a význam dodávateľsko odberateľských vzťahov v investičnej výstavbe : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Ved. práce Štefan Rajt. Bratislava, 1989. 42 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ZÁŇOVÁ, Jana. Zdokonaľovanie zahranično - obchodných vzťahov v priemysle valivých ložísk : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Ved. práce Štefan Rajt. Bratislava, 1989. 50 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- MARGALA, Jozef. Racionalizácia skladového hospodárstva v konkrétnych podmienkach JCP š.p. Štúrovo : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Ved. práce Štefan Rajt. Bratislava, 1990. 55 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- DUBOVICKÝ, Ján. Racionalizácia skladového hospodárstva v konkrétnych podmienkach podniku IGHP š.p. Žilina : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Ved. práce Štefan Rajt. Bratislava, 1990. 55 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing : zbierka príkladov. Recenzovali: Kornélia Richterová, R. Holcz. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1996. 125 s. ISBN 80-225-0742-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]