Výsledky vyhľadávania
Stránka bola pridaná do košíka
- KASAVANA, Michael L. Managing front office operations. 9th ed. Lansing : American Hotel & Lodging Educational Institute, 2013. xiv, 649 s. ISBN 978-0-86612-412-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
- MACEÁŠIKOVÁ, Magdaléna. Front Office : chrbtová kosť hotela. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2009. ISSN 1337-0545, 2009, roč. 3, č. 1, s. 32-39.
- TIBENSKÝ, Martin. Postavenie a rozvoj Front Office v podmienkach poisťovne ako efektívneho distribučného kanálu : diplomová práca. Škol. Erika Pastoráková. Bratislava, 2008. 68 s.
- KASAVANA, Michael L. - BROOKS, Richard M. Managing front office operations. 7th ed. Lansing : Educational Institute American Hotel & Lodging Association, 2005. 645 s. Educational Institute Books. ISBN 0-86612-265-6. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
- ABBOTT, Peter - LEWRY, Sue. Front office : procedures, social skills, yield and management. 2. ed. Oxford : Butterworth-Heinemann, 1999. 211 s. ISBN 0-7506-4230-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]