Výsledky vyhľadávania
- DRELOVÁ, Mária. Analýza konkurencie a jej vplyv na úspešnosť podniku : diplomová práca. Škol. Jana Ščepková. Bratislava, 2008. 72 s.
- HARDOŇOVÁ, Lucia. Analýza konkurencie firmy a jej vplyv na úspešnosť podniku : diplomová práca. Škol. Jana Ščepková. Bratislava, 2008. 76 s.
- KOVÁČOVÁ, Eva - ŠČEPKOVÁ, Jana. Využitie elasticít pri definovaní relevantného trhu ako súčasť protimonopolnej politiky. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7, s. 217-221. VEGA č. 203.
- NOVODOMCOVÁ, Milota. Analýza konkurencie na vybranom čiastkovom trhu : diplomová práca. Škol. Jana Ščepková. Bratislava, 2008. 82 s.
- NEUMANNOVÁ, Anna et al. Podnik a podnikanie : praktikum. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 151 s. ISBN 978-80-225-2360-8. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]
- STRIEŠKA, Ľubomír - ŠČEPKOVÁ, Jana. Prognóza vývoja spotrebiteľských cien, keď štát znižuje sadzbu dane z pridanej hodnoty. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. Vedecká konferencia. Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2364-6, s. 239-244.
- ŠČEPKOVÁ, Jana. Meranie cenovej elasticity dopytu vybraných tovarov. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. Vedecká konferencia. Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2364-6, s. 245-248.
- ŠČEPKOVÁ, Jana. Metódy používané pri odhade funkcií dopytu. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0.
- ŠČEPKOVÁ, Jana. Meranie cenovej elasticity dopytu vybraných tovarov : dizertačná práca. Škol. Ľubomír Strieška. Bratislava, 2007. 136 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ŠČEPKOVÁ, Jana. Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa. In Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9.