Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0001012^"
  1. UBREŽIOVÁ, Iveta - JANOŠKOVÁ, Mária - DIAČIKOVÁ, Anna. The Internationalization of the Business Activities from the Point of View of the Corporate Social Responsibility. In 10th International Conference on Management. International conference. ICOM 2021 - Zero Waste Management and Circular Economy : 10th International Conference on Management, 10 June 2021, Brno, Česko. - Brno : Mendel University of Agriculture and Forestry, 2021. ISBN 978-80-7509-820-7, pp. 210-217. KEGA 005SPU-4/2019.
    článok

    článok

  2. UBREŽIOVÁ, Iveta et al. Teória a prax medzinárodného manažmentu a podnikania v multikulturálnom prostredí. Recenzentky: Bohuslava Mihalčová, Adriana Csikósová. 1. vydanie. Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2021. 235 s. [16,63 AH]. KEGA 005SPU-4/2019. ISBN 978-80-248-4516-6.
  3. DIAČIKOVÁ, Anna - ĽACH, Michal. Úspech je voľba : manažment podnikania a podnikových procesov : teória a prax aplikovaná v spoločnosti Chemosvit, a.s. Recenzenti: Peter Krutil... [et.al]. 1. vydanie. Svit : Chemosvit, 2019. 400 s. ISBN 978-80-971931-1-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. DIAČIKOVÁ, Anna. Znalostný manažment a inovačný potenciál. In Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“. Medzinárodná vedecká konferencia. Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“ : zborník z [9.] medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. – 22. apríla 2016 v Poprade. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2016. ISBN 978-80-561-0369-2, s. 198-204 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. DIAČIKOVÁ, Anna. Product placement v marketingovom komunikačnom mixe. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 34-44.
    článok

    článok

  6. PRUŽINSKÝ, Michal - DIAČIKOVÁ, Anna. Marketingová komunikácia energetickej výhodnosti trigenerácie. In Nekonferenčný recenzovaný CD zborník v rámci riešenia vybraných projektov na Podnikovohospodárskej fakulte EU v roku 2011. - Bratislava : EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3328-7, [S. 1-7]. SEE/A/037/2.4/X - ENER SUPPLY, VEGA 1/0339/10.
    článok

    článok

  7. DIAČIKOVÁ, Anna. Manažment znalostí v podnikovej sfére. In eFOCUS : špecializovaný časopis o znalostnej ekonomike a informačných technológiách. - [Svätý Jur] : Digit, 2008. ISSN 1336-1805, 2008, roč. 8, č. 1, s. 4-6.
    článok

    článok

  8. VYMĚTAL, Jan - DIAČIKOVÁ, Anna - VÁCHOVÁ, Miriam. Informační a znalostní management v praxi. LexisNexis CZ, 2006. 399 s. Studijní texty. ISBN 80-86920-01-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  9. DIAČIKOVÁ, Anna - DUDINSKÁ, Elvíra. Byť úspešný znamená kvalifikovane budovať a efektívne využívať marketingový informačný systém. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 3, s 16-17.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.