Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0001134^"
  1. MINÁR, Pavol. Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii? In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622, 2018, roč. 28, č. 1, s. 22-24.
    článok

    článok

  2. MINÁR, Pavol. Goodvertising As a Paradigmatic Change in Contemporary Advertising and Corporate Strategy. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2016. ISSN 1338-130X, 2016, vol. 7, no. 2, p. 4-17.
    článok

    článok

  3. MINÁR, Pavol. Marketingový samovýskum ako metóda. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2003. ISSN 1335-2016, september 2003, roč. 10, č. 9, s. 7.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.