Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0002642^"
  1. HASTINGS, Reed - MEYER, Erin. Bez pravidiel : Netflix a kultúra znovuzrodenia. Preklad: Martina Jurinová, Janka Nagyová. Bratislava : Barecz & Conrad Media, 2020. 311 s. ISBN 978-80-973459-6-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. WARD, John. Použitie a výber reklamnej agentúry : pohľad zvnútra. Preklad: Janka Nagyová. Bratislava : Foote, Cone & Belding, s.r.o., 2003. 131 s. ISBN 80-968967-0-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. HOPKINS, Claude C. Môj život v reklame & vedecká reklama. Preklad: Janka Nagyová. Bratislava : Foote, Cone & Belding, s.r.o., 2003. 217 s. ISBN 80-968967-1-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.