Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0002643^"
  1. BUHA, Anita. Virtuálne organizovanie ako strategická prednosť. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, marec 2006, roč. 5, č. 1, s. 9-13.
    článok

    článok

  2. BUHA, Anita. Základné procesy znalostného manažmentu. In Marketing a obchod 2006 : trvalo udržateľný rozvoj - predpoklad hospodárskeho rastu. - Zvolen : Národné lesnícke centrum, 2006. ISBN 80-8093-009-0, s. 18-22.
    článok

    článok

  3. BUHA, Anita. E-learning a systémy na podporu pri rozhodovaní. In Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9, s. 516-521.
    článok

    článok

  4. BUHA, Anita. Vedomosti a technológie - hlavné nástroje konkurencieschopnosti. In Konkurencieschopnosť slovenských malých a stredných podnikov v hospodárskom priestore integrovanej Európy : zborník z výskumného projektu č. 2316052. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2274-0, s. 31-53.
    článok

    článok

  5. BUHA, Anita. Cestovný ruch ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti v európskom priestore - na príklade Chorvátskej republiky. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov. Medzinárodná doktorandská konferencia. Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov : zborník príspevkov z 5. medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2240-6.
    článok

    článok

  6. BUHA, Anita - FILIPOVIČ, Sanela. Výber outsourcingu na riadenie bankových finančných tokov - AHP metóda. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 18-23.
    článok

    článok

  7. BUHA, Anita. Virtuálne organizácie - technológia a poznatky. In Marketing a obchod 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ. - Zvolen : Bratia Sabovci, s.r.o., 2005. ISBN 80-89029-97-3, s. 40-44.
    článok

    článok

  8. BUHA, Anita. Marketingový výskum destinácie cestovného ruchu. In Mladý ekonóm 2005 : znalostná ekonomika -piliere, ciele, stratégie. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta Katedra marketingu, 2005. ISBN 80-89202-05-5, s. 17-22.
    článok

    článok

  9. BUHA, Anita. Destinačný marketingový manažment v medzinárodnom cestovnom ruchu : dizertačná práca. Škol. Ľudmila Novacká. Bratislava, 2004. 157 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. BUHA, Anita. Ekonomické aspekty cestovného ruchu v Chorvátskej republike a v SR. In 7. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EDAMBA na Ekonomickej univerzite v Bratislave : zborník prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1882-4, s. 102-107.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.