Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 221  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0004500^"
  1. ROXÅ, Torgny et al. Entangled in Context: Addressing Academic Development and Choice Architecture. In International Journal for Academic Development. - Abingdon : Taylor & Francis. ISSN 1360-144X, 2025, vol. early access, pp. 1-15.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené824.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. NOVÁK, Jaromír. Gamification in Economic Education at Secondary Schools Reflecting the Value Orientation of Students. In R&E source : Open Online Journal for Research and Education. - Baden : Redaktion R&E-SOURCE. ISSN 2313-1640, 2025, vol. 12, special Issue, pp. 253-260. KEGA 025EU-4/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF301.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. NOVÁK, Jaromír. Hodnotová orientácia žiakov predmetu ekonomika na gymnáziu. In Schola nova, quo vadis? 2024. Mezinárodní vědecká konference. Schola nova, quo vadis? 2024 : sborník recenzovaných příspěvků 9. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2024. ISBN 978-80-87570-64-7, s. 92-97. KEGA 025EU-4/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené410.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. NOVÁK, Jaromír et al. Gender Differences in School Achievement and Attitudes towards Motivation in Secondary Economic Education. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science. - Praha : Faculty of Economics and Management of Czech University of Life Sciences Prague. ISSN 2336-2375, 2024, vol. 17, no. 3, pp. 223-236. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  5. NOVÁK, Jaromír. Systém vyhodnocovania študentských ankiet ako nástroj podpory učenia sa študentov. In Pedagogica Actualis XIV. : podpora a inklúzia vo vzdelávaní I. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0329-2, s. 197-211.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 5.9 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. NOVÁK, Jaromír. Využitie didaktických hier na gymnáziách. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 10-13. KEGA 025EU-4/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 269.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. NOVÁK, Jaromír. Didaktické hry z pohľadu budúcich učiteľov ekonomických predmetov. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 14-18. KEGA 025EU-4/2023.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené272.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. NOVÁK, Jaromír. Evaluation of Student Feedback as a Tool for Higher Education Quality Enhancement. In R&E source : Open Online Journal for Research and Education. - Baden : Redaktion R&E-SOURCE. ISSN 2313-1640, 2023, no. 10, pp. 117-127. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF320.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. NOVÁK, Jaromír. Designing Holistic and Sustainable Educational Development. In R&E source : Open Online Journal for Research and Education. - Baden : Redaktion R&E-SOURCE. ISSN 2313-1640, July 2022, special issue 24, pp. 42-48 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF301.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. BELVONČÍKOVÁ, Eva - ČIDEROVÁ, Denisa. Know-What, Know-Why, Know-Who... How Do You Get Your Facts Right? In Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov. Medzinárodná vedecká konferencia. Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov : recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2022. ISBN 978-80-225-4954-7, s. 8-23 online. KEGA 003EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.