Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0004806^"
  1. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Neziskové organizácie : vybrané problémy ekonomiky a manažmentu neziskových organizácií. Bratislava : Sprint dva, 2009. 176 s. Economics. ISBN 978-80-89393-12-1. [Počet ex. : 15, z toho voľných 11, prezenčne 4]
  2. NEUMANNOVÁ, Anna et al. Podnik a podnikanie : praktikum. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 151 s. ISBN 978-80-225-2360-8. [Počet ex. : 10, z toho voľných 7, prezenčne 3]
  3. HAJDUCH, Ľudovít. CRM aktivity/spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. Vedecká konferencia. Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2364-6, s. 257-261.
    článok

    článok

  4. HAJDUCH, Ľudovít. CRM aktivity - spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora. In Efekt : časopis pre efektívne riadenie MVO. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2007. ISSN 1336-3344, 2007, roč. 1, č. 3, s. 13-15.
    článok

    článok

  5. HAJDUCH, Ľudovít. Zdieľaný marketing - spoločný marketing ziskového a neziskového sektora. In Česká ekonomika v procesu globalizace : 2. sekce: Role a problémy veřejného sektoru v moderním sociálním státě: sborník příspěvků z mezinárodní ekonomické konference Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity 13.9.-14.9.2006. - Brno : Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-4086-6, s. 53-57.
    článok

    článok

  6. HAJDUCH, Ľudovít. Programové stanovenie ceny v malých neziskových organizáciách. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 51-54.
    článok

    článok

  7. HAJDUCH, Ľudovít. Úloha ceny v činnosti neziskovej organizácie. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2048-9, s. 44-47.
    článok

    článok

  8. NEUMANNOVÁ, Anna et al. Podnik a podnikanie : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 151 s. ISBN 80-225-2062-4. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]
  9. HAJDUCH, Ľudovít. Využitie nástrojov marketingového mixu v neziskových organizáciách. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005. Medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005. ISBN 80-225-2107-8, s. 355-358.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.