Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0005570^"
  1. DOKTOR, Vladislav. Reklamné spoty dobýjajú svet. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, december 2006, č. 12, s. 44.
    článok

    článok

  2. DOKTOR, Vladislav. Kontextová reklama rastie. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, november 2006, č. 11, s. 39.
    článok

    článok

  3. Tento rok bude rozhodujúci. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, apríl 2006, č. 4, s. 44-45.
    článok

    článok

  4. DOKTOR, Vladislav. V gramotnosti na polceste. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, december 2005, roč. 12, č. 12, s. 56.
    článok

    článok

  5. DOKTOR, Vladislav. Aby sa zákazník nestratil. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008, október 2005, roč. 10, č. 10.
    článok

    článok

  6. DOKTOR, Vladislav. Mediálne trendy v Európe. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, august 2005, roč. 12, č. 8, s. 42-43.
    článok

    článok

  7. DOKTOR, Vladislav. Nakupujeme na internete ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4, s. 32-33.
    článok

    článok

  8. DOKTOR, Vladislav. Digitalizácia prichádza. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, január 2005, roč. 12, č. 1, s. 40.
    článok

    článok

  9. DOKTOR, Vladislav. Blogy už aj na Slovensku ! In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, december 2004, roč. 11, č. 12, s. 48-49.
    článok

    článok

  10. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana - DOKTOR, Vladislav - MAZÁG, Martin. 4P STV : aký je marketing ? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, november 2004, roč. 11, č. 11.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.