Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 28  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0005967^"
  1. MLÁKAY, Jozef et al. Tovaroznalectvo nepotravinárskych produktov : praktikum. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 182 s. [9,524 AH]. ISBN 978-80-225-3394-2. [Počet ex. : 17, z toho voľných 13, prezenčne 4]
  2. BARANOVIČOVÁ, Dominika. Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchode s drahými kameňmi : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Bocanová. Bratislava, 2011. 50 s.
    kniha

    kniha

  3. ŠINTAJ, Marek. Certifikácia ako základný znak hodnotenia kvality diamantov a drahých kameňov : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Bocanová. Bratislava, 2011. 55 s.
    kniha

    kniha

  4. VACULČÍKOVÁ, Lucia. Ľudský faktor v systéme manažérstva kvality : diplomová práca. Školiteľ: Mária Bocanová. Bratislava, 2011. 78 s.
    kniha

    kniha

  5. MLÁKAY, Jozef et al. Tovaroznalectvo priemyselného tovaru : praktikum. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, dotlač 2010. 166 s. ISBN 978-80-225-2932-7. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 4]
  6. BOCANOVÁ, Mária. Systém manažérstva kvality ako konkurenčný faktor v domácom cestovnom ruchu. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 55-61.
    článok

    článok

  7. BOCANOVÁ, Mária. Investičné diamanty ako predmet obchodných vzťahov. In Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3085-9, s. 5-14.
    článok

    článok

  8. MAČEKOVÁ, Eva. Analýza slovenského trhu s diamantami : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Bocanová. Bratislava, 2010. 49 s.
    kniha

    kniha

  9. ĎURČEK, Pavol. Kvalita ako základný nástroj konkurencieschopnosti v podnikoch CR : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Bocanová. Bratislava, 2010. 49 s.
    kniha

    kniha

  10. BOCANOVÁ, Mária. Marketing v obchode s drahými kameňmi. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 8, s. 13-25. VEGA 1/4590/07.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.