Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 131  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0006054^"
  1. KYTOŠOVÁ, Janka. Návrhy a odporúčania pre zlepšenie vnímania celosvetových módnych značiek slovenskými spotrebiteľmi (Generáciou Y) : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 90 s.
    kniha

    kniha

  2. KATERINČINOVÁ, Eva. Návrhy a odporúčania pre zlepšenie marketingovej komunikácie pre vybrané maloobchodné reťazce na sociálnych sieťach Facebook a Instagram : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 67 s.
    kniha

    kniha

  3. HORIL, Michal. Návrh mobilnej aplikácie ako prostriedku pre zvýšenie návštevnosti fitnescentra : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 55 s.
    kniha

    kniha

  4. PROČKO, Michal. Návrh efektívnej on-line aplikácie. Aplikácia ako nástroj premeny návštevníka na lojálneho zákazníka : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 45 s.
    kniha

    kniha

  5. KULCSÁR, Tomáš. Návrh efektívneho marketingu pre módnu značku ZARA : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 42 s.
    kniha

    kniha

  6. BADUROVÁ, Darina. Návrh efektívneho marketingu pre značku Slovensko : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 47 s.
    kniha

    kniha

  7. BALÁŽOVÁ, Michaela. Návrhy a odporúčania pre zlepšenie marketingovej komunikácie pre rodinný podnik : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 61 s.
    kniha

    kniha

  8. KLIMČÍKOVÁ, Eva. Motivácia zamestnancov – Kľúč k úspechu. Návrhy a odporúčania pre manažérov hotela prostredníctvom zvyšovania motivácie zamestnancov : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 59 s.
    kniha

    kniha

  9. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 95-100 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. MORNÁR, Martin. Vplyv interkultúrnych rozdielov na komunikáciu a pozicioning značky : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 58 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.