Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 130  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0006054^"
  1. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 95-100 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. HORIL, Michal. Návrh mobilnej aplikácie ako prostriedku pre zvýšenie návštevnosti fitnescentra : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 55 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce480.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. PROČKO, Michal. Návrh efektívnej on-line aplikácie. Aplikácia ako nástroj premeny návštevníka na lojálneho zákazníka : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 45 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce936 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. BALÁŽOVÁ, Michaela. Návrhy a odporúčania pre zlepšenie marketingovej komunikácie pre rodinný podnik : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 61 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. BADUROVÁ, Darina. Návrh efektívneho marketingu pre značku Slovensko : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 47 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  6. KLIMČÍKOVÁ, Eva. Motivácia zamestnancov – Kľúč k úspechu. Návrhy a odporúčania pre manažérov hotela prostredníctvom zvyšovania motivácie zamestnancov : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 59 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce714.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. KULCSÁR, Tomáš. Návrh efektívneho marketingu pre módnu značku ZARA : bakalárska práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 42 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. UHRINOVÁ, Martina. Návrh komunikačnej kampane pre uvedenie značky na trh : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 85 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. KYTOŠOVÁ, Janka. Návrhy a odporúčania pre zlepšenie vnímania celosvetových módnych značiek slovenskými spotrebiteľmi (Generáciou Y) : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 90 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. MAJTÁNOVÁ, Daniela. Návrhy a odporúčania na efektívny komunikačný mix pre spoločnosť KOVAL systems, a.s. pôsobiacu na priemyselnom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Lukačovičová. Bratislava, 2016. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha621.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.