Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 722  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0008410^"
  1. BARAN, Martin. Využitie nástrojov umelej inteligencie pri spracovaní marketingových dát : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2023. 53 s.
    kniha

    kniha

  2. SOJKA, Pavol. Úvod do jazyka R. Recenzovali: Peter Červenka, Ján Pittner. 1. vydanie. Bratislava : Občianske združenie 5V, 2023. [58 s.] [3,25 AH]. ISBN 978-80-974484-7-9.
  3. Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka ; reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 122 s. [9,11 AH]. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5096-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. ČVIRIK, Marián. Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 17-26. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  5. ČERVENKA, Peter - KUCHTA, Martin. Predictive Modeling in Neuromarketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 5-16. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  6. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter. E-commerce. Recenzovali: Andrej Miklošík, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 153 s. [9,70 AH]. ISBN 978-80-225-5067-3.
  7. ARTIUKHOV, Artem - ARTYUKHOVA, Nadiia. Marketing of Educational and Scientific Activities at the University: Main Determinants of Immersion. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 8-16. EU 09I03-03-V01-00130.
    článok

    článok

  8. JURKOVIČ, Miroslav. Postoje slovenskej verejnosti k životnému prostrediu a ich vplyv na transformáciu hospodárstva na cirkulárnu ekonomiku. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 149-155.
    článok

    článok

  9. KUBÍKOVÁ, Ľubomíra. Vplyv vybraných faktorov na proenvironmentálne správanie slovenských turistov generácie Z. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 156-163. VEGA 1/0271/23.
    článok

    článok

  10. BARILOVÁ, Barbara. Porovnanie vybraných ukazovateľov v krajinách Vyšehradskej štvorky. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 24-32. KEGA 030EU- 4/2022.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.