Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0008737^"
  1. KRETTER, Anton. Marketingový informačný systém v riadení marketingovej činnosti podniku. In Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2008. ISSN 1336-4103, 2008, roč. 6, č. 1, s. 62-71.
    článok

    článok

  2. KRETTER, Anton - MIRZ, Michal - KLEINOVÁ, Katarína. Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy. In Agricultural economics. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X, 2008, vol. 54, no. 10, s. 498-503. Dostupné na : <http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/02476.pdf>
    článok

    článok

  3. KRETTER, Anton - HENNYEYOVÁ, Klára. Marketingové informácie poľnohospodárskeho podniku. In Ekonomika poľnohospodárstva. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2006. ISSN 1335-6186, 2006, roč. 6, č. 4, s. 13-17.
    článok

    článok

  4. KLEINOVÁ, Katarína - KRETTER, Anton. Ukazovateľ komparatívnych výhod pri rozhodovaní podniku o zahraničnom obchode. In Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2006. ISSN 1336-4103, 2006, roč. 4, č. 2, s. 57-63.
    článok

    článok

  5. KRETTER, Anton - UBREŽIOVÁ, Iveta. Factors of successfulness of organic markets. In Agricultural economics : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2006. ISSN 0139-570X, 2006, vol. 52, no. 8, s. 358-360. Dostupné na : <http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58039.pdf>
    článok

    článok

  6. KRETTER, Anton. Uplatnenie transformačných koncepcií v marketingu poľnohospodárskeho podniku. In Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2006. ISSN 1336-4103, 2006, roč. 4, č. 2, s. 45-50.
    článok

    článok

  7. KRETTER, Anton. Marketing ekologických poľnohospodárskych a potravinárskych produktov. In Ekonomika poľnohospodárstva. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2005. ISSN 1335-6186, 2005, roč. 5, č. 3, s. 35-40.
    článok

    článok

  8. KRETTER, Anton. Faktory dopytu po biopotravinách a postoje spotrebiteľa. In Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571, 2005, roč. 8, č. 1, s. 9-13.
    článok

    článok

  9. KRETTER, Anton. Marketingové informácie v riadení poľnohospodárskeho podniku. In Zemědělská ekonomika = Agricultural economics : mezinárodní vědecký časopis. - Praha : Česká akademie zemědělských věd - Ústav zemědělských a potravinářských informací, 1997. ISSN 0139-570X, Srpen 1997, roč. 43, č. 8, s. 361-364.
    článok

    článok

  10. KRETTER, Anton. Marketingová aktivita priemyselných odvetví a agromarketing. In Agroekonomika, 1993, roč. 2, č. 9, s. 397-398.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.