Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0009708^"
  1. MUNKOVÁ, Daša et al. Analysis of social and expressive factors of requests by methods of text mining. In 26th Pacific Asia Conference on Language, Information, and Computation : PACLIC 26 : conference proceedings, 7-10 November 2012, Bali, Indonesia. - Bali : Faculty of Computer Science, Universitas Indonesia, 2012. ISBN 978-979-1421-17-1, s. 515-524. APVV 0451-10.
    článok

    článok

  2. MUNK, Michal. Objavovanie znalostí na základe používania webu-metódy a aplikácie. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420, 2009, roč. 5, č. 1, s. 65-72.
    článok

    článok

  3. MUNK, Michal - ZÁHOREC, Ján. Prípadová šúdia analýzy spoľahlivosti dotazníka. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420, 2009, roč. 5, č. 1, s. 73-78.
    článok

    článok

  4. MUNK, Michal. Optimalizácia webu na základe sekvenčných pravidiel. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2008. ISSN 1336-7420, 2008, roč. 4, č. 7, s. 80-89.
    článok

    článok

  5. LANČARIČ, Drahoslav - MUNK, Michal - POLÁK, Jozef. Vplyv typu vzdelania riaditeľov škôl na marketingové aktivity nimi riadenej školy. In Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. - Nitra : SlovDidac, 2007. ISSN 1335-003X, 2007, roč. 15, č. 10, s. 10-13.
    článok

    článok

  6. MUNK, Michal - VRÁBELOVÁ, Marta. Vyučovanie štatistiky v nematematických odboroch. In Forum statisticum Slovacum. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2007. ISSN 1336-7420, 2007, roč. 3, č. 5, s. 91-100.
    článok

    článok

  7. HRÚZIKOVÁ, Zuzana - MUNK, Michal. Marketingové aktivity vzdelávacích inštitúcií. In Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. - Nitra : SlovDidac, 2005. ISSN 1335-003X, 2005, roč. 13, č. 4.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.