Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0010498^"
  1. KITA, Pavol et al. Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model. - Registrovaný: Scopus. In Cultural Management: Science and Education. - Berlin : Logos Verlag Berlin. ISSN 2512-6962, 2023, vol. 7, no. 1, pp. 85-101. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol et al. Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2023, vol. 27, no. 1, pp. 133-147. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  3. POVOLNÁ, Lucie - JÁNSKÁ, Michaela - ŽAMBOCHOVÁ, Marta. Estimates of Future Industrial Development in the Context of Company Size. In Politická ekonomie : teorie, modelování, aplikace. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2022. ISSN 0032-3233, 2022, roč. 70, č. 3, s. 312-340.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol et al. Consumer Behaviour of Slovak Households in the Sphere of Organic Food in the Context of Sustainable Consumption. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 1, pp. 1-17 online. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  5. KITA, Pavol et al. Nutritional Behaviour of Households: An Analysis of Slovak Consumers. - Registrovaný: Scopus. In Forum Scientiae Oeconomia. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435, 2021, vol. 9, no. 2, pp. 73-94 online.
    článok

    článok

  6. MAZALÁN, Pavol et al. Slovakians' Adversarial Attitude towards Consumption of Functional Food. - Registrovaný: Scopus. In Central European Journal of Public Health. - Prague : The National Institute of Public Health. ISSN 1210-7778, 2021, vol. 29, no. 2, pp. 122-129 online. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  7. JÁNSKÁ, Michaela - ŽAMBOCHOVÁ, Marta. Factors Influencing B2B Businesses’ Communication on Social Media. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X, 2021, vol. 12, no. 2, pp. 100-111.
    článok

    článok

  8. KITA, Pavol et al. Les attitudes des consommateurs slovaques en matière d` alimentation : des efforts pour un mode de vie plus sain. In Management & Gouvernance : Entreprises - Territoires - Sociétés. - Grenoble Cedex : Le Réseau des Pays du Groupe de Vysegrad. ISSN 2104-2438, 2020, nr. 23, p. 39-50 online. APVV 16-0232, VEGA 1/066/18.
    článok

    článok

  9. KITA, Pavol - ŽAMBOCHOVÁ, Marta - KITA, Jaroslav. Spotrebiteľské správanie slovenských domácností v oblasti vybraných druhov potravín v kontexte spoločensky zodpovednej spotreby. Recenzenti: Viera Čihovská, Helena Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 195 s. [10,74 AH]. APVV-16-0232. ISBN 978-80-223-4932-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]
  10. KITA, Pavol et al. Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov so zreteľom na postoje k spotrebe zdravých potravín. Recenzenti: Miroslava Szarková, Zdeněk Szczyrba. 1. vydanie. Bratislava : Gupress, 2020. 231 s. [13,78 AH]. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-904926-4-6. [Počet ex. : 11, z toho voľných 8, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.