Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0012557^"
  1. ČAJKOVÁ, Andrea - ŠINDLERYOVÁ BUTORACOVÁ, Ivana. The COVID-19 Pandemic and Budget Shortfalls in the Local Governments in Slovakia. In Scientific papers of the University of Pardubice. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2021. ISSN 1804-8048, Special Issue, vol. 29, no. 1, (2021.
    článok

    článok

  2. ŠTEFKO, Róbert - HABÁNIK, Jozef - ŠINDLERYOVÁ BUTORACOVÁ, Ivana. Marketingové inštrumentárium v procese akceptácie projektov pri akcelerácii rozvoja zaostávajúcich regiónov. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2010. ISSN 0013-3035, 2010, roč. 58, č. 5, s. 512-526.
    článok

    článok

  3. DORČÁK, Peter - POLLÁK, František. Marketing & e-business : ako sa zorientovať v základných pojmoch a procesoch nového marketingu. Recenzenti: Ivana Butoracová Šindleryová , Martina Ferencová, Radovan Bačík. 1. vyd. Prešov : EZO.sk, 2010. 113 s. [3,06 AH]. ISBN 978-80-970564-0-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. ŠINDLERYOVÁ BUTORACOVÁ, Ivana. Etické zásady a ich dominantné postavenie v marketingovej praxi európskeho trhového prostredia. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622, 2009, roč. 19, č. 1, s. 10-12.
    článok

    článok

  5. ŠINDLERYOVÁ BUTORACOVÁ, Ivana. K niektorým problémom malých a stredných podnikov v súvislosti so vstupom do jednotného európskeho priestoru. In Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenskej republiky : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISBN 978-80-89143-64-1, s. 254-260.
    článok

    článok

  6. ŠINDLERYOVÁ BUTORACOVÁ, Ivana. Podniková kultúra a jej vzťah k strategickému riadeniu ľudských zdrojov v novodobom trende celoživotného vzdelávania. In Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2008. ISSN 1337-0510, 2008, roč. 3, č. 7, s. 8-19.
    článok

    článok

  7. ŠINDLERYOVÁ BUTORACOVÁ, Ivana. Vybrané aspekty marketingu v rámci vzdelávacích organizácií. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622, 2007, roč. 17, č. 3, s. 12-13.
    článok

    článok

  8. ŠINDLERYOVÁ BUTORACOVÁ, Ivana. Optimalizácia prístupu k návrhu stratégie regionálneho rozvoja samosprávnych krajov s ohľadom na sektor MSP. In Verejná správa a spoločnosť. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2007. ISSN 1335-7182, 2007, roč. 8, č. 1, s. 48-56.
    článok

    článok

  9. ŠINDLERYOVÁ BUTORACOVÁ, Ivana. Marketingový výskum - etický aspekt. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 237-245.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.