Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 170  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0013403^"
  1. SLEPÁNKOVÁ, Daniela. Guerilla marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 57 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. ŽLEBEKOVÁ, Laura. Využitie online marketingu pri predaji nehnuteľností : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. KOPECKÝ, Adrián. Marketingová komunikácia v kultúre : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 51 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. NAGYOVÁ, Sevim. Propagácia kultúrneho dedičstva : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 47 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha199.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. TUTUROVÁ, Eva. Krízová komunikácia v podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 48 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha182.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce809.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : učebnica. Recenzenti: Ferdinand Daňo, Peter Hacek. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 324 s. [17,54 AH]. ISBN 978-80-225-4913-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 3]
  7. KOČNEROVÁ, Natália. Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 57 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha765.3 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.5 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  8. FRUŽICOVÁ, Natália. Komunikačná stratégia finančnej inštitúcie : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 75 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. FORDINÁLOVÁ, Denisa. Využitie sociálnych sietí v marketingovej komunikácii firmy : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 78 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce24.1 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  10. MIŠOVIČOVÁ, Terézia. Kreatívny priemysel : diplomová práca. Školiteľ: Miroslava Loydlová. Bratislava, 2021. 74 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.